hai

Jumaat, 30 Januari 2009

lame dah x post kat cnie.......biase la bzzz ckit.......krj x byk
cume kuat tido n main game......skrg nie kol 3.05pg bsamaan 30 januari 2009.
tetibe x leh tido..bukan nye ape...tringat kejadian tgh arie td......
hmmmmmmmmm..........
saje nk citer...hehehhehe
citer dia mcm nie....pg td kol 11.00pg....29 januari laaaa.....aku di tugaskn oleh emak aku
utk mbayar bil air,elektrik and astro......so aku pon bwk la moto y100 aku.....
slow2...jeee...jalan jengke..bukan nye molek sgt....
nk bwak laju2 wat aper.....aku mude lg...syg nyawe lg tau.......
so di pendek kn citer aku sampai kat pejabat post.....bile sampai aku check tayar moto aku...ttibe je mcm kempit jeeee.....so aku tgk kat pejabat post 2 ramai jeeee....so....aku naik moto aku..pecut gie bengkel.....tukar tiub laaa.....malas nk tunggu2...kang susah. aku tukar tiub belakang n beli tiub depan wat spair part nti.......dah la ptg 2 aku nk tolok blik ke kuantan.....
Makan gak duit aku RM22......mahal tol......
So aku pon blik ke pejabat post utk abis kn tugas aku.......pas2 mesin no lak mcm rosak jee.....
kene bratur lak aku......tgh beratur ttibe aku nmpk bdk pompuan nie
mcm kenal jeee.......dia tgh duduk kat dlm pejabat post 2 laaa.......wat ape x tau laaa aku.....
rupe2 nye dia nie kawan mase sek menengah...satu klas plak 2......aku "usha" jee.....dia mcm x perasan jeeee
aku jeling.....dia wat bodooooo...jeee
siot ko...........nasib baik lawa...........
bile aku dah abis bayor aku wat2 la lalu kat sebelah dia........
korang tau dia wat ape......
tgn letak kat perut mcm org nk sembahyang....muke paling arah btentng ngan aku
hei..pompuan.........klu betol pon x nk tegur aku...x yah la wat muke mcm 2.......
siot
siot
siot
abis senyuman aku td......ingat nk tegur laaa.....tapiiiii............
alkisah dia dr sekolah menengah lg.....
dlu aku ade la minat kat dia.....
ala ....dulu2
tp tau la kan...sape lh nk kat aku
hehehehehhe
dan aku pon dah xde ape2 dah kat dia.....
tp dia wat mcm 2........
susah tol laaa
dia pon dah tunang dah skrg nie......
sebelom nie pon aku pernah msg dia....x blas
bukan aku nk mgorat pon.....sekadar nk tegur n kawan blik....2 jeee
setahu aku...aku ngan dia x pernah la gaduh ke ape.......
enth....ttibe jeeee dia x nk tegur aku...........
kat kawan aku 2.....klu aku ade wat salah aku mintk maaf la k.....
hmmmm...dah la...malas nk crite dah.......
sb 2 la...bile aku ade suke kat seseorg.......aku pendam jeeee
sb aku dah bjanji ngan diri aku....
selagi xde kete, xde umah sendiri....xde krj yg tetap.....
bende itu x akan aku semai...
hehheheheh
klah...dah lege ckit....
aku bukan marah...cume nk meluah kn jeeee
hahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

0 Komen: