c

Sabtu, 29 Ogos 2009

Cinta. Untuk seseorang yang belom pernah bcinta, aku pon x tahu ape erti sebenar disebalik perkataan itu. Dan yg aku tahu,setiap seorg dari semua org mungkin ade maksud tsendiri mgenai cinta. Klu nk aku bcerita mgenai ape yg aku tahu mgenai cinta,mmg panjang. Biarlah bende 2 tsimpan dlm diri masing2. Sepanjang aku masuk U nie, byk dah aku rase pelbagai cinta yg aku rase semua org alami. Cinta kan sesorg yg cantik,cintakan seseorg yg seksi,cintakan sesorg sbg seorg adik dan byk lg lah. Tp dlm byk2 2, ade satu yg aku x dpt mkategorikan nye. Dia x la cantik mane pon tp aku suke melihatnye. Dia bukan la seorg y seksi atau pon mpuyai bentuk badan idaman aku tp aku suke ngan dia. Dan aku x anggap dia mcm adik aku pon tp aku syg ngan dia. Entah lah. Kalau aku ckp perasaan nie baru je dtg, mcm tipu sgt laaa. Sedar x sedar, dah lame dah. Aku malas nk citer bp lame kang susah nk percaye lak. Kihkihkihkih. Dlm selame 2, byk kali dah aku cube melupekan nye. Tp perasaan 2 mane leh buang mcm 2 je kan. Makin nk di buang, makin kite ingt. Kekadang aku benci kt diri aku. Knplah perlu suke kt seseorg yg belum tentu suke kt aku blik. Dan knplah aku abiskan mase btahun-tahun memikirkan pasal dia. Dan lame2 baru aku sedar. Bile kite cintakan seseorg, kite x perlu bsame ngan dia pon. Yg penting org yg kite cinta itu bahagia. Bygkan lah org yg kite cinta 2 bsame ngan kite tp dia x bahagia. Aku x nk mcm 2. Aku pernh citer bende nie kt kawan aku, tp dia ckp aku bodoh. Dia ckp,bile kite suke kt seseorg n seseorg 2 x suke kt kite, crie la yg lain. Mase itu pon aku tfikir. Kalau kite cintakan seseorg dan kite nk org itu cinta kite blik, x mcm mementingkan diri ker? Eh panjang lak aku tulis. Xpe, bukan ade sape2 nk bace pon.

Dah lame dah x post.......

Jumaat, 28 Ogos 2009

Assalamualaikum........
Dah lame x menulis. Sb nye adalah malas n xde idea laaa. Sb 2 blog x update. Td aku ade bace komen org bg ckp nk copy sesuatu kt blog aku. Ala..copy jee laa,aku x kisah pon. kihkihkihkih. Hmmm....haaa......utk pengetahuaan semua, ape yg aku tulis sblom nie kn..aku rase aku x sebut name sape2 pon kan. So klu lah trase mcm kene kt diri sendiri ker, aku puji or kutuk, aku mintak maaf laaa. X bniat pon. Mungkin betol2 kene or mungkin secare kebetulan. Aku mintak maaf banyak2 ekkkkk. Sory....sory...sory. k lah. selamat bpuase kpd diri aku dan semua org yg bace nie.